برای دریافت خسارت برقی خود باید این پنج مرحله را طی نمایید
معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: در سامانه خسارت مشترکان برق، پنج مرحله ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تأیید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیاندیده در نظر گرفتهشده است.
معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: مشترکان آسیبدیده از نوسانات برق در کشور میتوانند با مراجعه به سایت بیمه توانیر خسارت خود را ثبت کنند.
شقایق یوسفی معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: تمامی خسارتهای ناشی از نوسانات برق مشترکان پرداخت میشود.
او ادامه داد: مشترکان آسیبدیده از نوسانات برق در کشور میتوانند با مراجعه به سایت بیمه توانیر خسارت خود را ثبت و پس از کارشناسی از سوی شرکت بیمهگذار، خسارت خود را دریافت کنند.
معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر افزود: درحالیکه هرسال پرداخت بیمه با تأخیر چندماهه انجام میشد، اما تا به امروز چیزی بالغبر ۶۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از نوسانات برق به مشترکان پرداختشده است و این روند پرداخت همچنان ادامه دارد.
یوسفی گفت: در سامانه خسارت مشترکان برق، پنج مرحله برای مشترکان زیاندیده در نظر گرفتهشده است که شامل مراحل زیر میباشد: